preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb preload-thumb

Gumátor

Na Vaší straně ve světě pneumatik.
thumb
Objekt
thumb
Prodejna
thumb
Servis
 

Služby - pneuservis

Pneuservis
 
Uskladnění kol
 
Mytí kol
 
Kontrola pneumatik
 

Pneuservis

 
Kompletní pneuservis osobní, nákladní, moto, čtyřkolky, traktory, bagry, vozíky, rolby, zemědělská technika.

Uskladnění kol

 
Sezónní uskladnění pneumatik a celých kol s mytím a impregnací.

Mytí kol

 
Umytí kol speciální vysokotlakou myčkou Drester W550. Velmi účinné mytí kol bez použití chemie.

Kontrola pneumatik

 
co kontrolujeme?
  • hloubku dezénu
  • tlak v pneumatikách
  • poškození, opotřebení a stáří pneumatik
Udržování pneumatik v dobrém stavu je důležitou součástí bezpečnosti silničního provozu po celý rok, ale v ještě větší míře to platí před dlouhými cestami na dovolenou.
A protože je pro nás Vaše bezpečí na prvním místě, rádi Vám provedeme profesionální kontrolu stavu pneumatik.


kontrola ve 3 krocích


1. kontrola hloubky dezénu

V případě nevyhovující hloubky dezénu je chování vozu na suché i mokré vozovce výrazně horší. Prodlužuje se brzdná dráha, vozidlo hůře reaguje a zvyšuje se riziko aquaplaningu. Se sjetými pneumatikami neprojdete na STK, při nehodě vám pojišťovna nemusí proplatit škodu a při silniční kontrole se vystavujete riziku pokuty. Minimální hloubka dezénu stanovená zákonem (u letních pneumatik 1,6mm) není zcela bezpečná, proto doporučujeme vyměnit pneumatiky za nové už při hloubce dezénu 3mm. (POZOR – v mnoha evropských zemích je zákonem stanovená minimální hloubka dezénu vyšší než v ČR !)
2. kontrola tlaku pneumatik a nahuštění na správné hodnoty

Správně nahuštěné pneumatiky zajišťují optimální ovládání vozu, snižují jeho spotřebu a přinášejí největší jízdní pohodlí. Při nedodržení předepsaného tlaku se všechny tyto vlastnosti mění k horšímu.
Správným huštěním si zajistíte maximální styk pneumatik s vozovkou a předcházíte tak
  • nadměrnému opotřebení pneumatik
  • prodloužení brzdné dráhy
  • zvýšené spotřebě paliva způsobené vyšším valivým odporem
Kontrolu tlaku pneumatik provádíme cejchovaným manometrem s ohledem na zatížení vozidla a jeho obsazenost cestujícími.
3. vizuální kontrola (opotřebení, poškození a stáří pneumatik)

Opotřebované nebo poškozené pneumatiky mohou mít špatný vliv na přilnavost k vozovce, mohou být hlučnější a způsobovat vibrace vozidla, za jízdy mohou prasknout a případně způsobit ztrátu kontroly nad vozem.
Co kontrolujeme?
  • nerovnoměrné opotřebení z důvodu nesprávného nastavení geometrie kol nebo nevyhovující funkce tlumičů
  • zářezy, oděrky a jiné druhy poškození v oblasti bočnice i dezénu
  • stáří pneumatik z hlediska data výroby a jejich zpuchření
X